Her şikayet bir hediye (mi)dir?
"Her şikayet bir hediyedir"
Sürekli iyileştirme felsefesinin temel mottolarından biri.
Ancak eminim kimse sabah işe giderken, kart okuyucudan veya yüz okuyucudan geçerken şöyle düşünmez:
"Acaba bugün hangi hediyeler beni bekliyor 🙄 "
"Problem", doğası gereği belirsizlik dolu bir kriz sürecini temsil eder. Hele ki bu problem müşteriye kadar gitmişse, soğukkanlı olmak yetmez.
Sağlam temelli "Müşteri Şikayeti Yönetim Sistem ve Yöntemleri" ne ihtiyacınız vardır.
➡ İşte size düşünmek için bir soru:
Müşteri Şikayeti Yönetim Sürecinizdeki darboğazlar ve israflar nelerdir?
📌 Tekrar eden toplantılar, sürekli dolaşan aynı mailler..vb
📌 Bilgi, veri, onay için beklenen süreler
📌 Geri dönüşler
📌 Hatalı/ yetersiz analizler
📌 İletişim kazaları
Sürekli iyileştirme felsefesinin temel mottolarından biri.
Ancak eminim kimse sabah işe giderken, kart okuyucudan veya yüz okuyucudan geçerken şöyle düşünmez:
"Acaba bugün hangi hediyeler beni bekliyor 🙄 "
"Problem", doğası gereği belirsizlik dolu bir kriz sürecini temsil eder. Hele ki bu problem müşteriye kadar gitmişse, soğukkanlı olmak yetmez.
Sağlam temelli "Müşteri Şikayeti Yönetim Sistem ve Yöntemleri" ne ihtiyacınız vardır.
➡ İşte size düşünmek için bir soru:
Müşteri Şikayeti Yönetim Sürecinizdeki darboğazlar ve israflar nelerdir?
📌 Tekrar eden toplantılar, sürekli dolaşan aynı mailler..vb
📌 Bilgi, veri, onay için beklenen süreler
📌 Geri dönüşler
📌 Hatalı/ yetersiz analizler
📌 İletişim kazaları